Salam...

Bacalah keratan akbar ini:

SUBANG JAYA - Premis cenderamata di pasar raya di sini turut menjual gajet seks yang melampau secara online selain menjual gajet yang biasa secara terbuka.
Tinjauan Kosmo! mendapati, ada sesetengah pengusaha premis terbabit membangunkan laman sesawang sendiri bagi tujuan menerima tempahan pelanggan melaluinya.Tempahan juga boleh diterima melalui khidmat pesanan ringkas dan e-mel selain melalui interaksi menerusi laman rangkaian sosial khas diwujudkan.



KEDAI menjual gajet seks turut beroperasi di pusat beli-belah Sunway Pyramid, Petaling Jaya.  

Kesan keterbukaan fikiran tanpa batasan..Itulah yang boleh diungkapkan apabila kita mengubah semua budaya bertukar menjadi satu, semua perkara daripada budaya 'rujukan' dicakup semuanya kedalam diri..Akhirnya, budaya, moral dan akidah umat menjadi hancur..Keratan akbar KOSMO! ini jelas menunjukkan keruntuhan akhlak dan moral yang teruk sedang melanda MALAYSIA=Sebuah negara ISLAM..


Secara jelas, penjualan aksesori dan gajet seks sedang berluasa tanpa dikawal..Adakah kita ketandusan budaya? Akhlak? Moral dan Akidah sehingga kita membenarkan perkara sebegini dilakukan kepada kita? Apa yang akan terjadi kepada generasi hadapan sekiranya mereka terdedah dengan perkara sebegini? Tidak hairan Malaysia akan menjadi seperti AMERIKA, GERMAN, BRITAIN dan negara-negara barat yang lain yang mengiktiraf seks sebelum berkahwin..

Lokasi penjualan dan kumpulan sasaran 'pejuang dakyah pagan' ini amat jelas cuba menarik perhatian pasangan remaja dan belia yang sering menjadikan pusat beli-belah sebagai tempat keluar bersama..Apa sebenarnya motif penjualan barangan tersebut? Adakah ingin menganjurkan perbuatan seks, onani dan sebagainya? atau mereka adalah ejen 'agama pagan' yang cuba mengubah pemikiran, moral, akidah dan akhlak umat islam kepada perkara yang menjurus kepada kemaksiatan?

Jelas sekali, keterbukaan rakyat Malaysia kian kronik..Mulanya sistem politik, kemudian pemikiran, fesyen dan akhirnya budaya..Tidak perlu untuk saya huraikan satu-persatu kerana semuanya jelas dihadapan mata..


Akhir kata, jangan biarkan saudara-saudara kita hanyut kelembah hina dan neraka..

Wassalam..