Assalamualaikum dan Salam Persaudaraan..

Sidang pembaca yang dihormati..


Pasti saudara dan saudari sedar, kebanyakan bahan yang ada didalam blog ini sekadar 'copy paste' dari media lain..Tetapi, bukan semua bahan didalam ini sengaja di'copy paste' untuk sekadar mengisi ruangan blog GHERAGAS. Ia disajikan untuk dikongsi bersama disamping menyiapkan projek sebenar 'kerana setiap ilmu perlu dikongsi..." dan "Gerakan" Hal Ehwal RemajA dan 'Gerakan" Agama Se-islam..Kami sememangnya tiada kaitan dengan pertubuhan2 lain, mahupun parti2 politik tertentu..Tujuan kami adalah semata2 kerana mahu menegakkan Allah, Islam dan Kebenaran...Inilah contoh jihad fi-sabilillah, bukannya dengan peluru dan pedang tetapi dengan menggunakan akal dan pemikiran manusia..

Bagi maklumat sidang pembaca, projek dan matlamat utama kami ialah memberi pendedahan tentang kelemahan, kemunduran, kejatuhan serta pendedahan terhadap ancaman dunia "baru" kepada agama islam..Dengan memberi fakta2, teori2, dan maklumat ancaman terhadap umat islam, kami yakin projek ini akan dapat menjadi mekanisme atau 'gerakan' kearah mempersiapkan dan memperbaiki diri kita sebagai umat islam agar keyakinan kita dan ketaqwaan kita tidak mudah goyah apabila ancaman demi ancaman dilemparkan terhadap kita..

Lantas, mekanisme ini membolehkan kita sedar dimana kesilapan kita, dimana dan apa sebenarnya kelemahan kita justeru membolehkan kita bangkit bersatu mempertahankan maruah diri dan agama..Jangan hairan, sekiranyanya fakta dan bahan2 yang ada didalam projek tersebut kebanyakan daripada kesilapan media barat itu sendiri..

Antaranya, History Channel, National Geographic, Discovery, dan pelbagai rangkaian media lain yang secara tidak sengaja melakukan kesilapan sekaligus memperkuatkan lagi pembongkaran demi pembongkaran didalam projek ini..

Sebagai penutup bicara bagi post ini, kami berharap agar saudara dan saudari setia bersama kami sepanjang masa kerana pendedahan demi pendedahan Insya-Allah akan kami sajikan secara berkala..kami sememangya memerlukan masa dan kajian bagi menyokong fakta dan teori kami.. Semoga Allah memberkati usaha kami.. Wallahu-alam...

Salam..